Nieuwtjes boekingsplatform voor sociale partnerorganisaties

  • 17 juni 2019

Boeking afgekeurd? 
Het is uiteraard niet leuk als een boeking wordt afgekeurd. Vanaf nu kunnen jullie ook zien waarom een aanvraag werd afgekeurd. Hiervoor ga je naar het overzicht van je boeking, in het kadertje belangrijke informatie kan je de "opmerking van de aanbieder" lezen wat ook de reden is waarom een aanvraag werd afgekeurd. 

 

Screenshot boeking afgekeurd SAM

 

 

Profiel vakantieganger aanpassen
Je kan nu zelf de gegevens van een vakantieganger aanpassen. Heb je een onvolledig profiel staan of kloppen de gegevens niet meer? Geen probleem je kan dit gewoon aanvullen en of aanpassen! Ga naar "vakantiegangers", helemaal rechts op het scherm zie je staan "Meer..." als je daar op klikt krijg je "profiel" te zien. Als je daar op klikt krijg je het profiel van de vakantieganger en kan je de ontbrekende gegevens aanvullen. 


Screenshot profiel aanpassen SAM

 

 

TIP
Vergeet niet alle vakantiegangers toe te voegen aan een boeking. Je kan vakantiegangers toevoegen wanneer je een vakantie wil boeken voor iemand en eenmaal een bestemming hebt gekozen. Nadien kom je in terecht in onderstaand venster. Rechts staat er "wie gaat er mee" en links kan je de andere vakantiegangers opzoeken en toevoegen. 


Screenshot vakantiegangers toevoegen